- Psihosociologie aplicată : publicitatea
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Chelcea, Septimiu Responsabilitate: Septimiu Chelcea Editura: Polirom Locul publicării: București Anul Ediției: 2016 ISBN: 9789734659722 Descriere: 544 p. Note: Bibliografie: p. 471-518 Note: Indice de autori: p. 519-531 Note: Indice tematic: p. 533-542 Limba: Română Serie: Collegium. Psihologie Subiect: psihologie Subiect: psihologia publicității Subiect: psihologie socială Subiect: sociologia culturii. contextul cultural al vieţii sociale Subiect: colecţii sau serii. serii comerciale. biblioteci de editor (opere care apar în fascicule) Clasificare: 159.9 Clasificare: 659.1.013 Clasificare: 316.6/.7 Clasificare: 082.1 Collegium. Psihologie
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
879253
|
Sala de lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
II 145.582
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
879254
|
Secția Petre Stoica
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
159.9/C 40
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică