- Brand-urile în era web 2.0. : conținutul generat de consumatori
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Săvulescu, Rodica Responsabilitate: Rodica Săvulescu Editura: Tritonic Locul publicării: București Anul Ediției: 2016 ISBN: 9786067491418 Descriere: 252 p. : grafice alb-negru Note: Bibliografie: p. 229-252 Limba: Română Serie: Comunicare. Media Subiect: publicitate. informare. relaţii cu publicul Subiect: utilități de căutare în rețea Subiect: colecţii sau serii. serii comerciale. biblioteci de editor (opere care apar în fascicule) Clasificare: 659:004.738.52 Clasificare: 082.1 Comunicare. Media
Unităţi
- 5 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
885591
|
Sala de lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
I 41.271
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
885592
|
Secția Petre Stoica
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/S 30
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
885593
|
Filiala Freidorf
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/S 30
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
885594
|
Filiala Fabric Vii
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/S 30
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
888061
|
Filiala Mehala
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/S 30
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 5 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică