- Psihosociologia publicității : despre reclamele vizuale
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Chelcea, Septimiu Responsabilitate: Septimiu Chelcea Editura: Polirom Locul publicării: Iași Anul Ediției: 2012 ISBN: 9789734618064 Descriere: 207 p. : il. alb-negru, color Note: Anexe: p. 177-184 Note: Bibliografie: p.185-204 Limba: Română Serie: Collegium. Psihologie Subiect: psihologia publicității Subiect: colecţii sau serii. serii comerciale. biblioteci de editor (opere care apar în fascicule) Clasificare: 659.1.013 Clasificare: 082.1 Collegium. Psihologie
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
886368
|
Sala de lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
II 146.169
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică