- Inovare şi succes : Strategii de marketing pentru produse noi
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Boier, Rodica A. Responsabilitate: Rodica A.Boier Editura: Sedcom Libris Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 1997 ISBN: 973-98187-4-9 Descriere: 252 p. : fig.,tab. Limba: Română Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Clasificare: 658.82
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
731561
|
Sala de lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
III 52.632
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică