- Analiza datelor de Marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Spircu, Liliana Autor alternativ: Calciu, Mihai Autor alternativ: Spircu, Tiberiu Editura: ALL Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1994 Descriere: 192 p. Limba: Română Subiect: Încurajare, promovare a vânzării Clasificare: 658.82:519.682 Clasificare: 082.1 Oeconomica Cota topografică: III 51.248
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
699427
|
Sala de lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
III 51.248
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică